Wednesday, 29 February 2012

S.A.H.A.B.A.T

ASSALAMMUALAIKUM....

Hari nie sya nak cita sal sahabat a.k.a kawan or teman or mna2 yg swaktu dgn nya..hahaha
korg ada sahabat yg baik tak???erm bgs kan law ada shbt baik nie???shbt yg sllu ada tyme kita ssh n sng....tpi skrg nie ssh la nak cri shbt yg mcm tuu..kbnykannya just mngku shbt tpi bila kita ssh dorg xda nak bntu...org mcm nie bole d gelar 'sahabat' ka???law sya x nak la ada shbt mcm nie....btw sya ada sorg shbt nie yg sllu tlong sya sllu nsihatkan sya n x penah skitkan aty sya...kmi x penah gduh sjak kmi bkwn...suma msalah sya sllu share ngan dya..dya x penah tikam sya dri blkng dya x penah cita kburukan sya kat sapa2 pun.....stakat nie sya xda msalah ngan prgai dya....dya bgus n amat menghormati perasaan org d sekelilingnya....kmi amat pentingkan persahabatan kmi....huhu that's all for today daadaaaa......

No comments:

Post a Comment

eh jap da baca tu komen la sikit..hehe