Monday, 27 February 2012

SELAMAT MALAM

Suma da tido ke???hehe kat umah nie sy jak yg blom melelapkan mata g....mata nie susah sgt nak d lelapkan..nie nak cita skit ttg zaman kanak2 sy hehe zaman knk2 mmg best kan???sapa kata x best angkt tgn....huhuhu bgi sy zaman knk2 la zaman utk sy bermaharajalela hahaha apa yg sy nak sy msti nak dptkan nya jgk...slgi x dpt slgi tu la mulut sbris dgn hidung hahaha....skrg da x bole mcm tu,bruk sgt la law da besar pnjg pun masi nak bwt prgai mcm tu kan3x????dlu law da merjuk tu msti ibu n ayah pjuk...rasa apy sgt bila d pjuk tyme tu la terasa dri ini amat d'syangi oleh ibu n ayah...huhu sapa x penah kena pjuk oleh parents dya cuba angkt kening nak tgok skit hahaha...erm mustahil la ada parents yg x penah pjuk anak dya kan???huhu skrg nie da x maw merjuk2 lgi ksian sgt bila tgok ibu n ayah memujuk..ckp2 la dorg memujuk.huhuhu okey that's all for tonite...nak ucapkan slmt mlm to evryone gudnite ibu,gudnite ayah,gudnite angah,abang,n baby gudnite everyone hehehe sweet dream...(byk g nak d sbut tpi ckup nie jak la t pnjg melebar plak post nie huhhuhu)

No comments:

Post a Comment

eh jap da baca tu komen la sikit..hehe