Saturday 31 March 2012

KASUT oh KASUT


Kemarin pacik saya and isteri dya dtg..dya bawakan hadiah utk saya..wah kasut jenama DOSS..cntik tpi sayangnya salah saiz..ermmm....saiz tu sesuai dgn saiz kaki adik saya..huh melepas lgi terpaksa la bgi kat dya(bertuah punya adik,kakak yg ambil spm kaw yg dpt hadiah ya)...pacik saya kata dya nak carikan yang len tuk saya..so dya pun bawak la saya pi cari hadiah yg len..dri jam 11 pagi smpai la ke ptg kmi jalan nak cari kasut jenama DOSS tu tak jumpa..mybe jenama tu xda jual kot kat ld nie...suma kedai kasut yg ada kat ld nie kmi msuk tpi x jumpa pun...so dya ckp la nak hadiah len ka selain kasut??hurm saya x maw saya maw kasut jgk..hehe so terpaksa la dya carikan jgk kasut dgn jenama yang sama haha...dya ckp law mcm tu terpaksa la tggu dya pi outstation lgi bru dpt belikan kasut jenama tu..haha saya sanggup tggu asalkan dpt ksut tu...hehehe kat bawah nie ada pic kasut tu..





nie la kedai kasut tu..cntik2 taw ksut dia






No comments:

Post a Comment

eh jap da baca tu komen la sikit..hehe