Monday, 23 April 2012

rindu kampung



entah bila lagi la sya dpt balik kampung ayah kat johor lagi.rasa macm skejap jak kat sna ary tu...3 minggu je kot..kitorg pegi sna pda 17 dis 2011 n balik ke ld 9 jan 2012....best la kat sna...first smpai sna tu bosan la jgk tak tau nak bwt apa....huh tiap ptg dorg main bola dgn adik lelaki sya...hehe hbt jgk tgok dorg main bola nie...haha lucu pun ada sya nie tgok je la dorg main nak join tak bole haha nnt msuk longkang plak bola tu..hehe kdg2 dorg ajak jgk sya round2 kampung naik motor tpi sya serik la ary tu kmi skit jatuh dri motor huh kalo jatuh x taw la pa jdi hbis la sya haha..nie kazen sy c adib tu pnya psal la bwak motor laju sgt...tkut sy d bwat nya...masa kmi kat sna penah sehari tu umah nenek sya banjir tpi dapur je la yg bnjir sbb dapur kat bwh kan..air sungai pun naik  so apalagi terjun rmai2 la dorg suma dlm sungai tu...seperti besa sy x join maklumlah x pndai berenang...biarpun sy x join tpi sy basah jgk haha kena siram oleh kazen2 sy la boboy,akim, n adib...huh best sgt la kat sna tpi mybe taon nie x dpt blik sna la...so lma lgi la bru dpt jmpa dorg...hehe satu lgi rindu la dgn tok mak....tok mak baik sgt...huhuhu ♥ ♥ ♥


             





No comments:

Post a Comment

eh jap da baca tu komen la sikit..hehe